Itera: Serien BITS
YouTube serie som internkommunikasjon
Da Itera kontaktet oss for et samarbeid om filmproduksjon til employer branding, tok vi utfordringen på strak arm. Med klinkende klare resultater, ble videreutviklingen av filmene til employer branding en YouTube-serie. Skapt for og med Iteras egne ansatte.
Den usminkede hverdagen
Målet er å bygge interesse eksternt hos potensielle nye ansatte, samtidig som man bygger stolthet internt ved å la de ansatte være ambassadører for selskapet.
I løpet av serien får du bli kjent med Itera som selskap, arbeidsmiljøet, bredden i fagmiljø, ekspertise og satsingen på å innovasjon og entreprenørskap. Som seer får du se den usminkede og realistiske arbeidshverdagen behind the scenes.
Resultatene makes a difference
Med serien rullende på YouTube og et betalt distribusjonsløp i sosiale medier bygger Itera stadig merkevare som en tillitsfull, engasjert, agil og innovativ arbeidsplass som satser på sine ansatte. Innholdet optimaliseres stadig i nye type uttak til sosiale medier og tallene øker i takt med testingen.
Et løpende samarbeid – følg med
Samarbeidet mellom Narrativ og Itera er løpende, og det slippes nye episoder fortløpende. Fortsatt ikke sett serien? Ta en titt her.